Maandag 17 mei 2021

Schoolbreed thema: Kijken met andere ogen

Na de meivakantie zijn we gestart met het project Kijken met andere ogen. In de komende acht weken gaan we in alle groepen werken met de Gelukskoffer. Leerlingen leren in deze lessen hoe ze hun eigen geluk kunnen beïnvloeden, hoe ze positief naar zichzelf en hun situatie kunnen kijken en uiteindelijk gaan ze het geluk delen met een ander die het nodig heeft.

Daarnaast werken we met een thema Beeldende Kunst, gericht op identiteit en persoonsvorming. Aan het einde van het project Kijken met andere ogen is er een tentoonstelling te zien rond de school. Achter alle ramen worden verschillende werkjes tentoongesteld van 12 juli t/m 16 juli. Alle ouders, opa’s, oma’s, ooms, tantes, vrienden, vriendinnen en iedereen die geïnteresseerd is, zijn uitgenodigd om een rondje om de school te lopen en onze tentoonstelling te bewonderen.