De activiteitencommissie bestaat uit ouders, waarvan de kinderen onderwijs volgen op onze basisschool. Het doel van de AC is het mede organiseren en ondersteunen van activiteiten rondom het onderwijs.

Rol van de activiteitencommissie

De activiteitencommissie ondersteunt het team bij het organiseren en uitvoeren van een tal van activiteiten (Sinterklaas, Kerst, Carnaval, Pasen, Dagje Weg, de Brembochtdag en laatste schooldag).

Samen maken wij het verschil

Ook vinden in diverse groepen activiteiten plaats, waarbij hulp van ouders zeer op prijs wordt gesteld. Denk hierbij aan vervoer bij uitstapjes naar bijvoorbeeld de bibliotheek of een excursie of hulp bij het lezen. Bij alle activiteiten is de hulp van ouders (maar ook opa’s, oma’s en andere bekenden) onontbeerlijk. Deze hulp stelt ons in staat om de activiteiten voor leerlingen te blijven organiseren!

Huysackers, Zilverackers, Veldhoven, 't Look
    Huysackes, Zilverackers, Bosackers, 't Look

Vrijwillige ouderbijdrage

Stichting Veldvest vindt het belangrijk om als maatschappelijke organisatie een bijdrage te leveren aan de scholen/ouderverenigingen voor de vrijwillige ouderbijdrage. Daarom is besloten om vanaf schooljaar 2023-2024 een bedrag van €25,- over te maken aan de school. Het gehele bedrag komt rechtstreeks aan de leerlingen ten goede. Aan ouders van leerlingen in groep 1 t/m 7 wordt er geen vrijwillige bijdrage meer gevraagd. Voor de schoolverlatersdagen eind groep 8 wordt een aparte bijdrage gevraagd aan de ouders van de betreffende leerlingen.

Voor meer informatie over de activiteitencommissie kunt u contact op nemen via brembocht@veldvest.nl.